Tuesday, October 20, 2009

SAYA NITA..

hai..nama saya hasnita. nama glamer saya anita..tp saya suka kwn2 panggil nita@ita je.
saya dilahirkan di kg banggol che dol..kat mana tu?? pasir mas, kelantan ler.
saya baru je joint tmpoint kepong pada 18 jun 2009. waktu tu saya tengah sarat mengandung 8 bln. mula2 masuk kat sini first org yg saya jumpa adalah kerol..waktu tu tengah tunggu kat depan coz org yg pegang kunci blm sampai. mula2 masuk tempat baru tak la sonok sangat..sebab tak kenal lagi diaorg sume ni..tapi lama2 ok la..
bulan 7 saya cuti sebulan..terus sambung ngan cuti bersalin. seronok sangat cuti nak balik keje amatlah malas. tp nak wat cam ne..dah keje kan.
ok lah..tak nak tulis banyak2 nanti muak pulak korang nak baca..cuma nak ucapkan terima kasih banyak2 kat kakak2,abang2 dan adik2 kat tmpoint kepong yang sudi menerima kehadiran saya kat cni..10q!!

No comments: