Thursday, December 10, 2009

Baja Kompas

Hari ini dalam sejarah...Tepat pukul 12.50 hari khamsi(10.12.2009)...





Mula-mula pelanggan ni terlepas no...Pelanggan merupakan seorang nenek cmtu..Dia bawa cucu dia aku rasa...Cucu dia memang lah kesana-kesini..nenek ni nak potong streamyx....dah isi borang...aku tengok guna ic dia..semua dah closed..takder masalah..sambil tur cucu dia tak leh duk diam..lepas habis jer aku berbicara dgn dia..dia kata dengan aku cucu dia tak tahan nak berak..lantas dan tangkas secepat mungkin nenek ni berjalan sambil bawa cucu dia keluar..tapi apakan daya...hasil titik usaha cucu dia maka tercipta lah ini.....





baja dari manusia dari umur budak 3-4 tahun..(gambar ori punya ni)


Dan seluruh TM Point bagai dilanda satu wabak...Wabak tutup hidung..Ada pelanggan yang gelak-gelak dan ada pelanggan yang tutup hidung tak bleh tahan bau...Dan dengan perasaan bangganya nenek tersebut blah begitu sahaja macam takder aper-aper yang berlaku...Aku rasa tepat waktu dan masanya suruh dia blah....kalo tidak memang kaunter 5 jadi mangsa woi..



kesudahan cerita dia.....


Kesian bibik terpaksa bersihkan dengan memakai penutup mulut H1n1 dengan sarung tangan plastik ciptaan sendiri...He2..NJ

No comments: