Friday, January 29, 2010

Encik boleh tolong buka blog saya?

Hari ni ada sorang pelanggan datang berjumpa aku. Tinggal dikawasan TTDI..Ambil pakej COMBO RM 60..Dia asyik bising yang speed dia slow dekat kawasan tur??..Mula-mula tak puas hati tentang bil..Datang dekat TM Point Damasara...Ada sorang officer janji tak perlu bayar masa first bil jarak kilometer ibu sawat ke rumah..4km tur..Aku cakap En ini memang kena bayar masa bill pertama..Ini jarak dari rumah Encik ke ibusawat TM..Di jawab..Mana boleh macam ini rumah saya dekat sangat jarak dia dari ibusawat TTDI..Dia kata ibarat campak batu dah kena ibusawat tur...Biar betul dia nie..Nak tak nak layan jugakz lah..Dia kata kenapa speed COMBO RM60 ni slow...Setahu aku kawasan ni takder masalah...Aku rasa mesti jenis kedekut sebab yang jarak dari rumah ke ibusawat tur bary RM 20 cmtu..Tulah dia pertikaikan..Last2 tanya aku pasal ofiz ni pakai speed brape??Aku jawab 1.M..Oh lajukah encik??Lajulah aku jawab..ENCIK BOLEH BUKA BLOG SAYA??Dia kata cmtur...Biar betul dia nie..Aku jawab boleh jer..Dia kata kenapa gambar di download dalam blog keluar lambat..Dah aku explain pasal buat blog plak dekat dia..Macam-macam hal..

No comments: