Thursday, November 19, 2009

Kecoh Bila Jamal Jamaludin..

JAMAL JAMALUDIN-PENYAMPAI SINAR.FM


Kali ni jamal dah 3 kali mengikut perkiraan aku yang dia datang semenjak ak kerja sini..Paling wajib mesti singggah kaunter CPE lepas dia bayar bil....Mybe ada kak izzah..??..Yang ak tak bleh blah...Mira kelam kabut datang dari belakang terjah jamal...macam lipas kudung...Katanya peminat fanatik...Tapi dalam kereta dia buka radio Hot.FM??he2..Fasha malu-malu kucing. orangnya...Bila orang ajak baru nak mai...Jamal ni orangnya sejibik dalam radio..peramah dan low profile...Kira di datang pun dah petang dan customer pun dah takder so mmg ada can lah tangkap gambar dengan dia...Ok lah dibawah ada fakta mengenai Jamal petikan dari website sinar.fm..




Fakta:-

CETUSAN HATI DAN DEDIKASI

Penyampai: Jamal Jamaludin
Masa: 10.00 malam - 2.00 pagi

Segmen:
10.00 mlm - Cetusan Hati Dan Dedikasi


Catatan Jamal Jamaludin (sumber dari http://www.sinar.fm/korner/penyampai/jamal.asp)

Nama saya: Jamal Jamaluddin

Umur saya dalam tempoh 10 dari sekarang: 10 hari sekarang = Masih 45, 10 tahun dari sekarang = baru 55

Kaset/Album Pertama dimiliki dengan wang sendiri: Kaset = sama ada The Eagles atau The Police, album = Van Halen

Masakan pertama yang saya masak dengan jayanya: Ayam masak merah

Lokasi perlancongan tempatan yang saya tak pergi-pergi lagi/kenapa: Hawaii sebab duit tak cukup-cukup lagi

Warna kegemaran saya dan mengapa: Merah dan Hitam sebab pasukan sukan yg disukai guna warna-warna tu

Filem yang membuatkan saya ketawa: filem-filem lakonan Steve Martin, Mike Myers atau Jim Carrey

Saya menjadi seorang yang sensitif bila: lihat warga emas dan bayi-bayi yang terbiar tanpa kasih sayang

Saya akan pergi ke Jalan Masjid India untuk…. beli Cheongsam atau makan ketupat rendang

Sekiranya diminta menjadi wakil Malaysia ke PBB, saya:…… pohon melucutkan sebuah negara besar daripada menjadi anggota Majlis Keselamatan PBB

Terpilih sebagai duta makanan Malaysia ke satu pameran Makanan Dunia dan diminta mencipta satu resepi istimewa melambangkan budaya bangsa Malaysia, saya akan namakan resepi itu MsiaLazat Ganda 23 kerana lazat sangat sehingga menjilat jari kaki .

Jika saya terserempak dengan hantu,……. tanya sajalah.... apa kabar Najman Mohamed?

Idola saya ialah… Michael Jordan

Erti persahabatan pada diri saya adalah….. sentiasa di pihak saya ketika susah senang dan sakit sihat.

`Rumahku Surgaku’ bermakna… Kediaman yang diselubungi suasana kasih sayang dan kebahagiaan.

-----------------------------------------------------NJ----------------------------------------------------

1 comment:

CekodokHangus said...

gemokk legerrr sehhh whuaaaaa...jus mate 5 lori whuaaaa