Monday, November 23, 2009

p1 suck..potongla kalau berani..

rintihan salah seorang pengguna w1max..tue la sapa suruh potong..(forum carigold)..email dari bos..

P1 WiMax Suck!!! pikir dulu sebelum potong

aku adalah pengguna awal p1 wimax ... selama ni servis baik punya tapi semenjak keluar iklan POTONG kat dalam tv, line P1 aku dah jadi makin teruk. kalau dulu lampu modem asyik hijau sekarang ni aku dapat merah dan oren saja , dan semakin hari makin teruk hinggakan 2 3 minit sekali disconnect... dari dulu sampai sekarang ni aku tak pernah ubah posisi modem ...

semalam aku ade buat complaint pasal disconnect melampau yang aku alami , diorang bagi alasan aku dah guna lebih had bandwitdh ... apa neraka plak sampai diorang buat line putus putus ni ... aku tak kisah laa kalau diorang bagi alasan fair bandwidth usage, line jadi slow takpe , janji connection tu stabil ...

kalau stail camni diorang amalkan , nak buat kerja pun tak smooth ... kejap kejap putus .. cuba bayangkan kalau tengah berurusan internet banking ke , jual beli online ke , x pasai pasai nanti terPOTONG duit dalam bank ... timbul masalah lain plak nanti

kesimpulannya sapa sapa yang ada niat nak potong streamyx korang .. aku suggest batalkan niat tu ... selemah lemah streamyx pun aku tak pernah mengalami unstable connection mcm yang aku rasa dgn P1 ni, kecuali kalau streamyx tu ada problem jumper ataupun masalah wiring atau network kat rumah.

skang ni kalau aku jumpa orang yg buat marketing P1 aku rasa nak POOTOONNGGGG aje ... P1 Wimax ni memang tak berbaloi baloi

mula dari hari ini aku declare war dgn P1 wimax
__________________



so apa lagi?
komenla..ada ke staff yang pakai p1?

6 comments:

Teratak pena said...

mungkin sekarang dia orang dah tak dapat menampung pengguna yang ramai. macam ada keluhan seorang pelanggan di payment. dia tak puas ati dgn P1 sebab kos report 300. itu belum kalau ada kerosakan modem. tak tahulah betul ke idak. yang pasti aku tengok dia pegang borang permohonan....

Anonymous said...

aku nak habaq mai kat korang yang pelanggan aku pun bengang,menyesal n rasa nak potong jer orang yang jual p1max..he2..dia kata p1max cam astro..kejap ada kejap takde lebih2 lagi masa hujan....

CekodokHangus said...

tahniah uollls yang dah pakai pmaxx oppssss!!!! mrasakanzzz

kiddoodemn said...

naseb lorr

h a i z i said...

hye tmp kepong...

*** apa barang P1..ngarut ahh!!! hahah..

fendy86 said...

halo tmp kepong,nk tnye sket..ni,p1 mg suck la,tp yg aku nk tye ni............fup monthly quota aku depa bagi 28 hb,tp nk kena bayar b4 19hb,lps 19hb tu klau aku xsmpat bayar bil lg,connection after 19hb tu low speed ke??mcm tu aku cume ade 22 hari je la connection irternet yg laju??quota aku 20 gigabite sbln=Rm99.00!!!!!!!!!!!!